...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





الو گوشی.......

سلام جانم! بله حتما! الو گوشی....

چقد آسون و راحت با همه تو گرم میجوشی

دلم لک میزند گاهی برای بودن با تو

برای بوسه و لبخند و شاید یک هم آغوشی

بفرما چای با عشق دم کشیده خستگی درکن

در این لحظه که میگویی برایم سخت میکوشی

نه منظوری ندارم من که میدانم خریدار است

 میشود از تو بپرسم خنده ات را چند میفروشی؟

ته فنجان تو عشقم شده حل مزه اش بد نیست

 ولی تو سینه ام را میشکافی درد مینوشی

 اگر یک شب خالی شد حریم خانه ات ازمن

 اگر مردم برای من لباس تیره میپوشی!؟



نظرات شما عزیزان:

yalda
ساعت19:11---19 شهريور 1391
salam 2bare link kardam

دختر کوچولو
ساعت18:09---18 شهريور 1391
سلام لینکت کردم واس برم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سودا در 20:57 | |